WILD POWER
FITNESS
ACADEMY

Fit Jump to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Nasze fitness w Krakowie wykorzystuje jednoosobową trampoline o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu.

 

Zalety jumping fitness

Udowodniono, że skakanie na trampolinie jest dziesięć razy skuteczniejsze niż bieganie . Jak to możliwe? Dzięki nieustannym zmianom grawitacji więcej mięśni jest jednocześnie zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń. Co więcej, w czasie godzinnego treningu jumping fitness możemy spalić aż 800 kcal! Jeśli więc szukasz sposobu na skuteczną utratę kilogramów, ten typ ćwiczeń jest dla ciebie idealny.

Dlaczego jeszcze warto ćwiczyć na trampolinie w WPG Fitness kraków?

• skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia;

• to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu;

• wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki;

• zwiększa gibkość i koordynację ruchową;

• sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.

Zajęcia grupowe z piłką gimnastyczną, zwaną też szwajcarską lub rehabilitacyjną. Do największych zalet tych zajęć należy to, iż nie obciążają stawów i kręgosłupa, kształtują całą sylwetkę, poprawiają koordynację ruchową i równowagę, trenują mięśnie odpowiedzialne za naszą postawę, czyli głównie mięśnie pleców i brzucha. Piłka stanowi niestabilną bazę i każdy ruch wymusza pracę znacznie większej liczby mięśni niż ruch wykonany na stabilnym podłożu. W czasie lekcji tempo muzyki jest umiarkowane, dostosowane do każdego wieku i kondycji fizycznej.

ABT (Abdominal, Buttocks, Thights) czyli zestaw ćwiczeń na uda, pośladki i biodra, idealny do rzeźbienia ciała.
Gimnastyka wzmacniająca i wyszczuplająca – lekcja skierowana na spalanie tkanki tłuszczowej zalegającej na biodrach, udach, pośladkach i brzuchu oraz wzmocnienie znajdujących się tam mięśni. Ujędrnienie pośladków, zmniejszenie obwodu ud oraz wyrzeźbienie brzuszka i talii – to główne cele i zadania na tych zajęciach. Ćwiczenia są tak dobrane, że brak jest właściwie przeciwwskazań do ich wykonywania. Dla optymalnego efektu redukcji tkanki tłuszczowej zalecane jest korzystanie z tych zajęć w połączeniu z Fat Burningiem, salą aerobową Na zajęciach BUP możliwe jest stosowanie różnych przyborów fitness (hantelki, obciążniki na nogi, tubingi, taśmy, stepy, piłki różnej wielkości).

Zajęcia podczas których w rytmie tańców latynoamerykańskich mamy okazję wyrobić płynność i elastyczność ruchów.  Tańcząc i powtarzając kroki podstawowe m.in  do samby, salsy, merengue, bachaty, cha-cha, rumby czy r&rol’a,  wyrabiamy ładną, i seksowną zarazem pracę bioder, ramion, rąk, klatki piersiowej . Ma to pozytywny wpływ również na naszą sylwetkę i sposób poruszanie się w życiu codziennym.  


Zajęcia dynamiczne rozpoczynające się rozgrzewką i zakończone strechingiem  stanowią całość, dzięki której spalimy kalorię, wzmocnimy mięśnie, poprawimy koordynację, świadomość własnego ciała i gibkość. Podczas zajęć naładujemy się pozytywną energią a z  czasem będziemy się coraz piękniej poruszać. Pomoże to nam poczuć się  pewnym siebie, swoich wdzięków i możliwości!


Zapraszamy wszystkich, gdyż nie ma tu znaczenie wiek, płeć i umiejętności! 🙂

5 rzeczy które zmienia się jeśli zaczniesz ćwiczyć jogę:

1. Będziesz mieć coraz więcej energii i coraz więcej czasu. Taki paradoks: choć na praktykę zaczniesz poświęcać prawie dwie godziny dziennie (plus kolejna na dojazd), okaże się, że z wszystkim się wyrobisz, bo jesteś bardziej kreatywny, uważny i skuteczny.

2. Nauczysz się oddychać. A najpierw dowiesz się, że nie potrafisz. Z początku wyda się to dziwne. W końcu medytując w ośrodku Zen, godzinami zaczniesz liczyć wdechy i wydechy.

3. Zmieni się Twoje ciało i wyobrażenie na jego temat. Najpierw okaże się, że wcale nie masz słabych rąk i mocnych nóg. Potem padną kolejne mity. A potem przestaniesz sobie te mity tworzyć, bo ciało zacznie się wzmacniać i uelastyczniać. Będziesz z przyjemnością obserwować ten proces, zamiast zajmować się opiniowaniem.

4. Zaczniesz wstawać o świcie. A nawet przed świtem. W miarę praktyki przestawi się Twój zegar biologiczny. 5.30 okaże się idealną porą na pobudkę (bez budzika). A 5-6 godzin snu na dobę – wystarczające na regenerację.

5. Wyluzujesz. Przestaniesz się przejmować, że ktoś superważny nie odbiera telefonu, pociąg się spóźnił, a awokado nie jest wystarczająco miękkie. Nie będziesz rezerwować biletów na spektakl z dwumiesięcznym wyprzedzeniem, wakacji z rocznym, a wizyty u lekarza… a nie, wizyty u lekarza raczej wcale nie będziesz rezerwować, bo generalnie przestaniesz chorować.


To tylko kilka rzeczy które zmienią się w Twoim życiu jeśli zaczniesz uczęszczać na zajęcia z jogi! 🙂

Jest to metoda mającą na celu stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem „dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd ciała. Główną zaletą ćwiczeń jest ich niewiarygodna efektywność. Jest to trening całego ciała w skład którego wchodzą ćwiczenia inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Ten nieaerobikowy system ćwiczeń wymaga wysokiej koncentracji i skupienia, polega bowiem na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu. Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, przez co całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza, a chód lekki i pełen gracji. Charakterystyczny dla metody Pilatesa jest także fakt, iż nie skupia się on tylko na mięśniach dużych i mocnych, ale wzmacnia też mięśnie małe i słabe, o istnieniu których często w ogóle nie zdajemy sobie sprawy. Dopóki nie zaczniemy ćwiczyć. Niezwykłość metody Pilatesa polega między innymi na tym, że przynosi ona nie tylko korzyści fizyczne, ale także psychiczne. Poprawia wygląd całej sylwetki, ale również wpływa korzystnie na nasze samopoczucie. Niweluje bóle kręgosłupa i stawów oraz uczy nawyków poprawnego oddychania. Pilates jest odpowiedni dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zaawansowania. Podczas ćwiczeń nie wykonujemy gwałtownych ruchów i podskoków – jest to metoda doskonała dla osób z bólami stawów i kręgosłupa, osób z nadwagą, osób starszych, lubiących spokojne ćwiczenia przy spokojnej muzyce. Pilates jest odpowiedni też dla tych, którzy długo nie ćwiczyli. To jakość czyni tę metodę tak efektywną i o tym nigdy podczas ćwiczeń nie wolno zapominać. Na zajęciach Pilates ćwiczymy bez butów.


Pilates – zalety

• relaksuje,

• wzmacnia mięśnie kręgosłupa,

• wysmukla sylwetkę,

• uczy prawidłowego oddechu,

• pozwala osiągnąć idealną płynność ruchów,

• rozwija wytrzymałość, odporność

• pozwala na osiągnięcie harmonii ciała i umysłu.


Ćwiczenia pilates powinny być dokładnie wykonywane. Lepszy efekt osiągniesz, wykonując mniej powtórzeń, za to dokładniejszych, niż ćwicząc dłużej, ale mniej dokładnie. W pilatesie ważne jest skupienie, które pomaga kontrolować oddech i mięśnie.


Kto może ćwiczyć pilates:

• osoby starsze,

• kobiety w ciąży (choć ćwiczenia powinny być właściwie dobrane lub zmodyfikowane i nie może to być pierwszy trymestr),

• osoby po urazach,

• osoby z dużą nadwagą,

• zawodowi sportowcy,

• osoby o słabej kondycji fizycznej.

Wymagający trening o wysokiej intensywności, jest to trening zbliżony do interwałowego i Tabaty, gdzie ćwiczenia wykonywane są na wysokim tętnie w określonej jednostce czasu, pogrupowane w określone zadania, mające na celu poprawę sprawności i umiejętności sportowych np. siły, koordynacji, zwinności.

Zajęcia ogólnorozwojowe, które mają na celu wzmocnienie wszystkich mięśni, wyszczuplenie sylwetki oraz poprawienie wydolności organizmu. Dla zwiększenia intensywności wykorzystuje się przybory, tj.: hantle, stepy. Zajęcia o średniej intensywności. Zajęcia zaczynają się rozgrzewką zazwyczaj w formie prostego układu choreograficznego. Układ ten może być przeplatany z ćwiczeniami wzmacniającymi, ale nie musi. To zależy od instruktora .Trening przeznaczony dla osób ukierunkowanych na ogólne wzmocnienie organizmu. Zajęcia polepszają kondycję oraz poprawiają wytrzymałość mięśni.

Zdrowy Kręgosłup to cykl zajęć grupowych przy muzyce, przeznaczony dla osób zdrowych, chcących zapobiegać ewentualnym przyszłym schorzeniom i dysfunkcjom kręgosłupa, a także osób, u których wcześniej miały miejsce epizody związane z narządem ruchu, jednak po zakończeniu leczenia oraz rehabilitacji lekarz prowadzący wyraził zgodę na uczestnictwo pacjenta w treningu.


Krótko- i długoterminowe cele stawiane w programie zajęć Zdrowy Kręgosłup

Cele krótkoterminowe realizowane na każdej lekcji to: podnoszenie świadomości własnego ciała, korekcja postawy, zaangażowanie i wzmocnienie wszystkich głównych grup mięśniowych ze szczególnym uwzględnieniem mięśni posturalnych powierzchownych oraz głębokich. Nieodłącznym celem każdych zajęć jest aktywowanie połączeń stawowych narządu ruchu oraz kręgosłup we wszystkich płaszczyznach. Każda lekcja zawiera część przeznaczoną na rozciągnięcie, co zapewnia zwiększenie elastyczności wzmacnianych wcześniej mięśni.


W dłuższej perspektywie czasu uczestnictwo w tego rodzaju treningu ma na celu wyrównanie dysharmonii w zakresie napięć mięśniowych, zrównoważenie rozwoju poszczególnych grup mięśniowych, zwiększenie ruchomości w stawach oraz wszystkich odcinkach kręgosłupa. Ów cel jest kompatybilny i w zasadzie niemożliwy do osiągnięcia bez świadomości swojego ciała oraz wypracowania nawyku prawidłowej postawy. Nawyk utrzymywania właściwej postawy to jeden z najważniejszych celów systemu lekcji Zdrowego Kręgosłupa, ponieważ staje się on rutynowym zachowaniem, a co za tym idzie, częścią codziennej egzystencji.

Zajęcia prozdrowotne, wzmacniające mięśnie pleców i grzbietu, w celu utrzymania prawidłowej pozycji kręgosłupa. Pomagają one jednocześnie rozluźnić przykurcze mięśniowe, które często są przyczyną bólu oraz pomóc zrelaksować się po ciężkim dniu.

ZUMBA® to trening radości, podczas którego nauczysz się tanecznych ruchów rodem z latynoskich parkietów, zgubisz kilka zbędnych kilogramów, wzmocnisz kondycję, i – co najważniejsze – poczujesz się naprawdę świetnie. Warto zatem zdobyć się na odwagę i spróbować czegoś nowego. Zapraszamy nie tylko Panie, ale także i chętnych Panów! Do zobaczenia na imprezie!

WILD POWER FITNESS TEAM

Katarzyna Bobrowska

STRETCHING, BPU, TBC

Kasia Bobrowska od 20 lat kocha fitness. Modelowanie, kształtowanie i podnoszenie aktywności fizycznej to jej drugie imię.
 
Uwielbia prace z aktywnymi kobietami i za każdym razem zaraża pozytywna energią.
Zawsze szczerze zachęca do podjęcia wyzwania, a nuż się zakochasz!

Magdalena Zając

STRETCHING, BPU, TBC

Instruktor fitness oraz trener personalny. Przez siedem lat grała w siatkówkę, następnie zapragnęła spróbować czegoś innego jednak także związanego ze sportem. Więc ukończyła kurs instruktorski i rozpoczęła pracę jako instruktor jeszcze na studiach. W obecnej chwili prowadzi zajęcia zarówno wzmacniające, cardio ale przede wszystkim specjalizuje się w zajęciach z nurtu mentalnego takich jak zdrowy kręgosłup, Pilates czy stretching. Cały czas pogłębia wiedzę uczestnicząc w szkoleniach oraz warsztatach. Wychodzi z założenia, że najważniejsze są chęci i wierzy w to, że każdy ma w sobie siłę by walczyć o siebie.

Małgorzata Kubiak

PRESTIGE INTENSITY, BPU

Od wielu lat związana ze sportem oraz fitnessem, reprezentantka szkół w piłce nożnej, zawodniczka kulturystyki w kat. Bikini fitness. Szkoleniowiec w Centrum Szkoleń Instruktorskich- GREENWAY. Uczestniczka wielu konwencji, warsztatów i szkoleń w Polsce oraz zagranicą. Zwolenniczka zdrowego i aktywnego trybu życia oraz odżywiania, licencjonowany doradca dietetyczny, trener personalny oraz trener przygotowania motorycznego sportowców.

Olga Lopatina

JOGA

Olga, z zawodu psycholog dziecięcy od ponad 10 lat pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Swoją przygodę z jogą zaczęła 10 lat temu od zajęć Asztanga. Zafascynowała ją w jodze możliwość rozwoju swojego ciała i podtrzymywania go w dobrej formie, ale po jakimś czasie zauważyła że joga wpływa dobrze nie tylko na zdrowie i samopoczucie, ale daje dużo świadomości i siły, które można przykładać do wszystkich obszarów swojego życia. Ćwiczyła z pasją i po pewnym czasie uświadomiła sobie, że chciałaby czegoś wiecej – chciałaby dzielić się bogactwem jogi z innymi. Zdecydowała się na kurs instruktorski u prof. Janusza Szopy i otrzymała dyplom „instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością hatha joga”. Prowadzi zajęcia w Krakowie od ok. 3 lat: są to zajęcia dla mam z dziećmi, joga dla kręgosłupa i joga dla początkujących. Na swoich zajęciach zwraca dużą uwagę na zdrowe, „nie sportowe” wykonywanie asan, stara się dokładnie tłumaczyć wszystkie wykonywane pozycje, rozwiać świadomość ciała i odprężać go. Zdaje sobie sprawę z tego że współczesny człowiek ma w życiu dużo stresu i stara się prowadzić praktykę w taki sposób, żeby po zajęciach każdy wyszedł z sali zrelaksowany, odprężony i wyciszony.

Magdalena Nowicka

FIT BALL, BPU, TBC

Ze sportem związana od dziecka. Jako ceniony trener fitness pracuje od ponad 15 lat. Z wieloma klubami krakowskimi związana jest od początku ich istnienia. Jest instruktorem o bardzo dużym doświadczeniu. Zaraża wszystkich uczestników pozytywną energią i motywuje do pracy nad własnym ciałem. Jej specjalnością są formy energiczne jak step czy Indoor Cycling, a także treningi wzmacniające jak TBC czy BPU. Zawsze indywidualnie przygotowywuje się do każdych zajęć dla różnych grup wiekowych oraz ich poziomu zaawansowania. Wyznaje zasadę, że sport ma sprawiać przyjemność uczestnikom i przynosić oczekiwane efekty. Najważniejsze szkolenia to: Indoor Cycling-I.C.E BASIC, Body Ball, Step I i II, Magic Bar oraz liczne warsztaty i konwencje fitness.

Anna Półtorak

ZUMBA

ZUMBĘ® poznała i pokochała na pierwszym charytatywnym krakowskim maratonie, zorganizowanym w 2010 r. na rzecz Fundacji Anny Dymnej. Zaczęła chodzić na regularne zajęcia, brać udział w master classach, zumbatonach, aż w końcu podjęła decyzję o zrobieniu kursu instruktorskiego (licencjonowana instruktorka ZUMBA FITNESS® od lipca 2013 r.). Oprócz tego ma w „sercu i nogach” 😉 tańce ludowe (zespół pieśni i tańca) oraz różne warsztaty fitnessowo-taneczne (m.in. Fitness&Dance w rytmach brazylijskich z Marcosem de Limą, Grzegorzem Halko i Anetą Przepiórą, Massala Bhangra Workout z Denisem Thomsenem, warsztaty brazylijskiego tańca Forró (Rafael Baere – Brazylia i Thibault Ferrand – Francja), warsztaty tańców afrykańskich (Coupé Décalé z Alainem Nca – Kamerun oraz Batuque i Cola z Carlą Tavares – Wyspy Zielonego Przylądka), Ladies Styling (salsa cubana, afrosalsa, cubaton, bachaton, mambo, cha cha cha) z Milagros Abreu Machado, warsztaty tańców kubańskich (Alexis Vinent Batalla – Kuba), Zumba Instructor Academy w Paryżu (marzec 2017) z twórcą ZUMBY Beto Perezem, Walterem Diazem, Hermannem Melo i Ricardo Marmittem.

Ewelina Tutka

COCKTAIL DANCE TBC BPU

Dyplomowana instruktorka tańca towarzyskiego oraz absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna. Nauczyciel w przedszkolu samorządowym w latach 2009 – 2O15.
 
Jej przygoda z tańcem rozpoczęła się już w szkole podstawowej i trwa nieprzerwanie ponad 29 lat. 
Uczestniczyła w wielu krajowych i międzynarodowych turniejach tańca towarzyskiego i hip-hop, wielokrotnie stając na podium i wygrywając zawody. Ukończyła 2-letni kurs na instruktora tańca towarzyskiego przy Stowarzyszeniu Sztuki i Edukacji Artystycznej w Krakowie oraz szereg szkoleń w takich stylach tanecznych jak jazz, modern jazz, hip-hop, taniec ludowy i klasyczny. Zajęcia i kursy tańca towarzyskiego dla dorosłych i dzieci prowadzi od ponad 17 lat. Jej mocną stroną są lekcje indywidualne dla par szykujących pierwszy taniec na wesele. Podczas spotkań pełnych śmiechu i pozytywnej energii, przygotowuje narzeczonych do tego wyjątkowego dla nich pokazu, dopasowując choreografię do ich umiejętności i potrzeb. 
 
Ponad 1O lat temu do pasji tanecznej dołączyło również zainteresowanie fitnessem.
Ewelina ukończyła kurs dla instruktora fitness oraz wiele szkoleń, co pozwala jej prowadzić 
ciekawe zajęcia rozciągające mięśnie, spalające tłuszcz oraz Thai Bo, a jej specjalnością 
są zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę ze sztangami i hantlami.
Jako jedna z pierwszych trenerek w Krakowie wprowadziła do klubu fitness zajęcia taneczne,
dające możliwość kobietom pracy nad plastyką ciała, gracją i subtelnością poruszania się.
Jej zajęcia to nie tylko praca na ciałem i sposobem poruszania się, ale także świetna zabawa, mnóstwo satysfakcji i ogromna dawka energii, czyli idealna okazja do odreagowania codziennego stresu!

Aneta Ślebota

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia fitness prowadzi od 2002 roku, specjalizuje się w prowadzeniu zajęć wzmacniających i modelujacych sylwetkę, takich jak: TBC, BODY SHAPE, TRAMPOLINY, ABT oraz w ćwiczeniach rozciągających: STRETCHING, ZDROWY KRĘGOSŁUP.

GRAFIK ZAJĘĆ

Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
08:30
09:45 COCKTAIL DANCE
Ewelina
BPU+STRETCHING
Kasia
11:00
11:30 GRUPA ZAMKNIĘTA
Ewelina
12:30
15:30
16:00
17:15 TBC
Ewelina
BPU & STRETCHING
Kasia
BPU
Ewelina
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Kasia
TBC
Kasia
18:30 BPU
Magda N.
19:45 JOGA
Olga
TBC+BPU
Magda N.
COCKTAIL DANCE
Ewelina
JOGA
Olga
21:00 COCKTAIL DANCE
Ewelina
ZUMBA
Ania
GRUPA ZAMKNIĘTA
Ewelina
ZUMBA
Ania
Zajęcia odbywają się przy minimalnej ilości zapisanych 5 osób!

Twój pierwszy trening!

Imię Nazwisko

Telefon

Wiadomość

Wysłanie wiadomości jest równoznaczne z akceptacją zgody na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o przetwarzaniu danych znajduje się tutaj. Wild Power Gym wykorzystuje pliki cookies, korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.